Zoeken

Kies nu voor een abonnement met korting

Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Noppies

Win 2x een Noppies pakket met onmisbare baby items t.w.v. € 150 *GESLOTEN*

Gepubliceerd op: 22 mei 2022

Noppies – onderdeel van het moederbedrijf Nine & Co. – biedt ouders en toekomstige ouders style, care and comfort. Daarnaast bouwt het bedrijf aan een duurzame en verantwoordelijke onderneming. De collecties – bijna 80% is van organisch katoen – zijn voor zowel baby’s, kinderen en zwangere vrouwen. Het kenmerkt zich door zachte, comfortabele materialen en kwalitatieve stoffen van duurzaam materiaal. Naast verantwoord en eerlijk heeft Noppies diversiteit hoog in het vaandel staan. Bijna 80% van de werknemers is vrouw, zo ook het management. De ambitie is om een eerlijke toekomst te kunnen bieden aan de generatie van nu en de generaties die na ons komen.

2x een Noppies pakket met onmisbare baby items t.w.v. € 150

Noppies heeft een mooi pakket samengesteld voor de winactie met o.a.:

  • Boxpakje
  • Mutsje
  • Slofjes
  • 2-pack hydrofiel doeken
  • Speendoekje
  • Slabbetje

Veerkracht in de eerste 1001 dagen van je kindje
Het vooruitstrevende merk Noppies is er voor kind én ouders. Ze lanceerde onlangs hun Veerkracht campagne, waarin ze samen met bekende ouders aandacht vragen voor de eerste 1001 dagen van een kind (van conceptie tot het tweede levensjaar). In deze fase heb je als ouder een flinke dosis veerkracht nodig. En om je daar een klein beetje bij te helpen mogen wij een heel fijn Noppies pakket voor newborns weggeven!

Noppies

Bekijk hier meer winacties!

Wil jij geen enkele editie missen? Abonneer je dan nu op Fabulous Mama magazine!

Wil je op de hoogte blijven van de leukste artikelen en toffe winacties? Volg Fabulous Mama magazine op Instagram, Facebook en meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief.

 

Fabulous Mama editie nov2024

Shop losse edities

Bestel Fabulous Mama en krijg hem gratis thuisbezorgd!

ALLEEN VOOR NIEUWE ABONNEES​

Ontvang 6x Fabulous Mama op de deurmat én een persoonlijk cadeau naar keuze.